Translate

wtorek, 3 maja 2016

Co się stało z blogami?


Hejka
Nie wiem, czy ktoś w ogóle zauważył, ale przez dwa dni blogi były usunięte
Przepraszam za to, ale po prostu nie miałam totalnie siły na pisanie
Miałam ochotę odejść i w pewnym sensie zrobiłam to
Przywróciłam jednak tego bloga, ponieważ
kocham pisanie, jest to moja pasja.
Bez tego po prostu nie umiem żyć
Dlatego pozostanie ten blog
Zakończę jednak historię Hope
Nuśka prosiła mnie o epilog, ale myślę
że dam radę napisać jeszcze 2 rozdziały
Wtedy zrobię epilog i wymyślę nowe historie
Zostałam też nominowana przez dwie osoby do LBA, które
powinny pojawić się jutro (nie obiecuję)
Mam nadzieję, że nie będziecie źli i mnie zrozumiecie <333
DomiNika ;**

2 komentarze:

  1. 1#
    Rozumiem Cie misiek doskonale ! Jestem na blogerze od 4 lat i przyznam ze w pierwszych dwóch latach pisania czesto mialam takie obawy i chęć tego pozucenia aż do spotkania pewnej osoby NataliiVidal wszystko sie zmienilo. Widze iż pisanie to twoja pasja i w pewnym sensie powołanie ! Masz prawdziwy talent którego nie wolno zmarnieac ! Będziemy cie wspierać !

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zauważyłam że usunęłam blogi ;-;
    Cieszę się że to było tylko chwilowe..
    Rozumiem Cię sama często nie mam już na to siły.
    Gdy wena Cię opuszcza to niestety nic nie zrobisz ;-;
    A szkoda
    Nie ukrywam ze ta historia była jedną z moich ulubionych i bardzo nie chce się z nią żegnać ;-;
    Czekam na te dwa ( zapewnie cudowne ) rozdziały ♡♡
    Jak Lusia wyżej napisała - będziemy Cię wspierać ♡

    OdpowiedzUsuń