Translate

środa, 4 maja 2016

LBA [1]

Hejka misie!
Zostałam nominowana do mojego pierwszego w życiu LBA!
Bardzo za to dziękuję ;**
Nominowała mnie: Nuśka Ponte 

1. Kto był twoim pierwszym idolem/idolką/idolami?
Selena Gomez , właściwie to polubiłam ją dzięki serialowi Czarodzieje z Waverly Place xdd

2. Ile lat miałaś kiedy pierwszy raz się zakochałaś?
Ojeju, chyba 8 ale nie wiem czy można to nazwać zakochaniem haha

3. Top 3 ulubionych piosenek?
Szymon Chodyniecki - Sam na sam, drogowskaz, C-BooL - Never Go Away

4. Jaki jest twój ulubiony deser?
Gofry z bitą śmietaną :D

5. Masz ulubioną zabawkę z dzieciństwa?
Tak, kto by nie miał ^^

6. Co sądzisz na temat disco polo?
Nic do niego nie mam, niektóre piosenki przypadły mi do gustu ;)

7. Kiedy założyłaś bloga? Dlaczego właśnie wtedy?
Jestem głupia, bo szczerze... Nie pamiętam kiedy ;-;
Wiem, że we wrześniu 2015 roku. Czemu właśnie wtedy?
Ogólnie nie ma jakiegoś wytłumaczenia. Od zawsze kochałam pisać opowiadania.
Akurat wtedy natrafiłam na bloggera i pomyślałam ,,Czemu by nie spróbować?''

8. Zdarzały ci się kiedykolwiek hejty?
Tak

9. Jak chciałabyś mieć na imię?
Hmm... Chyba Ewelina, albo Aleksandra (miałam tak mieć na imię ale wyszła Dominika XD)

10. Podoba ci się twoje prawdziwe imię?
Tak, podoba mi się :D

11. Dlaczego blog o takiej tematyce a nie innej?
Ponieważ czuję się w niej najlepiej 

Ja aktualnie nikogo nie nominuję, myślę że zrobie to w następnym LBA, który
powinien pojawić się dziś o 18:00
DomiNika



2 komentarze:

  1. Oo wiedzę, że ktoś tu lubi Czarodzieji 😍
    No wiesz Selenators forever.. ;D
    Powiem to samo co dziewczyny w poprzednich kom.
    Będziemy cię wspierać ;**
    Kocham i czekam na rozdzialiki! <33
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodyniecki *-* 😍

    OdpowiedzUsuń