Translate

środa, 4 maja 2016

LBA [2]

I jest obiecane drugie LBA
Nominowała mnie Dars Lovki
Polecam jej bloga http://diecesca22.blogspot.com

1. Od kiedy piszesz opowiadania?
Zależy, na bloggerze jestem od września 2015 roku, ale
ogólnie opowiadania pisałam... od zawsze

2. Do której klasy chodzisz?
1 gimnazjum ;p

3. Masz chłopaka?
Nie i dobrze mi z tym XDD

4. Tolerujesz ludzi homoseksualnych?
Chyba tak

5. Ile chciałabyś mieć lat kiedy zajdziesz w ciążę?
Zacznijmy od tego, że chciałabym być po studiach XD
A byłoby to... nie wiem jak bym miała z 25-26 lat? 

6. Czytałaś mnie na Pingerze?
Tak ;) Od bardzo dawna

7. Skąd bierzesz swoje pomysły na opowiadania?
Z głowy XDD Tak serio to nie wiem, jakoś same przychodzą

8. Jakiej piosenki najczęściej słuchasz?
South Blunt System - Była chłodna
Meghan Trainor - NO

9. Wolisz pisać romanse czy kryminały?
Najczęściej to jest pomieszane w moich opowiadaniach, ale chyba romanse...

10. Twoje największe marzenie?
Myślę, że osiągnąć coś w życiu
A takie mniejsze to spotkać mojego idola ^^

Ja nominuję:
Nuśka Ponte (które to LBA, 5? XDD)
NataliaPonte
Natalia Vidal

1. Masz zwierzaka? 
2. Ile masz lat?
3. Masz rodzeństwo?
4. Posiadasz jakieś pasje oprócz pisania?
5. Twój idol?
6. Dlaczego akurat blogger?
7. Podaj twoje trzy ulubione blogi, które czytasz
8. Twój ulubiony kolor?
9. Czy twoi bliscy wiedzą o tym, że masz bloga (rodzice, przyjaciele)?
10. Ulubiony przedmiot szkolny?

Jutro powinien pojawić się rozdział ;)
DomiNika

3 komentarze:

  1. To moje 4 LBA skarbie ;** Haha ;DD.
    Ogólem to powinno być 11 pytanek, ale już nie dopisuj ok?
    To tak na przyszłość misiu ;**
    Odpowiedź za chwilkę się pojawi na Went to tell you..
    Po za tym jest tam już rozdział! <33
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za niminke ;****'
    gratuluje *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki i Dzięki za nominację ;*
    Ps. Zapraszam do mnie na rozdział 024 ;*

    OdpowiedzUsuń