Translate

czwartek, 31 marca 2016

NOWY BLOG?!



NOWY BLOG?!
Pewnie tytuł posta przykuł waszą uwagę
Jeśli tak, zapraszam do czytania dalej ^^
Jeśli nie i tak możesz przeczytać :D
A więc tak, to prawda
Jeśli pamiętacie kiedyś prowadziłam blog o postaciach z Violetty
Głównie o Naxi i Diecesce
Szczerzę bardzo za tym zatęskniłam i
mimo końca serialu, to dopiero początek mojego nowego bloga!
Jest tam już jeden post, a właściwie bohaterowie
Wieczorem pojawi się prolog, a jutro rozdział 1
Mam nadzieję, że jesteście chodź trochę ciekawi i zajrzycie ^^
Link znajdziecie poniżej, dziękuję za wsparcie i... życzę miłego czytania ;**
http://toughlove-diecesca.blogspot.com
DomiNika

3 komentarze:

  1. Nowy blog Cudowny
    Będę czytac <3
    i nadrobie tu
    bo zmieniłas adres wiec nie mogłam znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo w końcu go założyłaś!
    Nie mogłam się już doczekać <33
    Prolog skomentuje jutro dobrze? ^^
    Kosiam cię misiu ;**
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czytać miska ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń