Translate

środa, 16 marca 2016

Rozdział 16 [Pobicie]



Dedykacja dla Nuśki która przedwczoraj obchodziła swoje urodzinki :**
Wszystkiego najlepszego misia! <33

Hope
Nie wiedziałam co odpowiedzieć. Wiem, że podoba mi się Simon, a moim marzeniem jest zostanie jego dziewczyną. Każda normalna dziewczyna skakała by z radości, piszczała i rzuciła mu się na szyję. A ja? Stoję jak kołek myśląc co powiedzieć. Dalej martwi mnie to, że może być to zakład Simona z Oliwierem. Nie chcę, żeby mnie zranił...
- Tu jesteś! - usłyszałam za sobą krzyk
Szybko się odwróciłam. Za mną stała rozwścieczona Claudia. Dziewczyna nic nie mówiąc przywaliła mi z pięści w twarz, a ja padłam na ziemię. Złapałam się za bolące miejsce i syknęłam
- Obiecałeś! - krzyczała i kopnęła mnie w bok
- Ała! - pisnęłam
- Zostaw ją, pogięło cię?! - krzyczał Simon trzymając blondynkę
- Ta debilka mi ciebie odebrała!
- Nie odebrałam - powiedziałam cicho
Wnerwiona Claudia jeszcze coś tam krzyczała i odbiegła, ale jej nie słuchałam. Brunet klęknął przy mnie i złapał za rękę
- Bardzo cię boli? - spytał a ja się wyrwałam
- Zostaw mnie... - mruknęłam i spróbowałam się podnieść
- Jesteś na mnie zła?
- Co cię to obchodzi, zajmij się swoimi dziewczynami - prychnęłam i już chciałam iść do sali ale mnie zatrzymał
- A co z naszą rozmową?
- Nic do ciebie nie czuje - wysyczałam i zostawiłam go samego
Głupi podrywacz, mam już dość że cały czas mi się przez niego obrywa. I to bardzo dosłownie. Postanowiłam poszukać nauczycielki, żeby dała mi jakiś okład. W końcu znalazłam moją wychowawczynie, wiem że mnie nienawidzi ale mało mnie to w tym momencie obchodzi
- Dzień dobry - mruknęłam
- Co jest Corine?
- Da mi pani jakiś okład? - spytałam i pokazałam siniaka na twarzy i na ręce
- Jejku dziecko co ci się stało?! - krzyknęła przerażona
- Przewróciłam się
- Nie kłam, kto ci to zrobił?
- Ehh... Nie ważne, jedna dziewczyna na mnie naskoczyła bo rozmawiałam z Simonem
- Która?
- Claudia Sevil - westchnęłam
- Porozmawiam z nią potem, chodź - pociągnęła mnie za bolącą rękę
- Ał! - pisnęłam
- Przepraszam - powiedziała szybko i mnie puściła
Poszłam za nią do jakiejś sali, było tam mnóstwo nauczycieli, kobieta wyjęła lód z zamrażalki. Skąd oni ją tam wzięli?!
- Co jej się stało? - spytał mój nauczyciel z matematyki, który też mnie nie lubi
No dobra, żaden nauczyciel za mną nie przepada!
- Claudia ją uderzyła, przez chłopaka - westchnęła kobieta
- Która Claudia? - spytał
- Sevil
- A z jakim to chłopakiem rozmawiałaś?
- Jej partnerem, Simonem - przyznałam
- No i wszystko jasne
- Moim zdaniem i tak nie powinna jej bić - stanęła w mojej obronie nauczycielka, chyba pierwszy raz
- Oczywiście że tak, bójka nie jest nigdy usprawiedliwiona, takie coś nie powinno mieć miejsca
- Kręci mi się w głowie - mruknęłam
- Co mówisz?
Nic nie odpowiedziałam. Dalej była tylko ciemność

Jorge
Siedziałem sam przy jakimś stoliku chyba godzinę. Nagle w drzwiach zauważyłem Hope, widziałem na jej twarzy siniaka, przy którym trzymała lód. Wszystko moja wina... Gdybym się nie wygadał Claudii nie doszłoby do tego. Przestraszony pobiegłem do dziewczyny.
- Hope! - krzyknąłem i mocno ją przytuliłem - Co się stało? To Claudia? Tak cię przepraszam
- Tak, Claudia ale czemu mnie przepraszasz? - zdziwiła się
- Powiedziałem jej, że jesteś z Simonem. Tak mi wstyd...
- Nie martw się, to nic
- Co ci zrobiła? - spytałem
- Przywaliła z pięści w twarz, kopnęła w rękę... A potem mi się zemdlało
- Co?! - krzyknąłem
- Nic mi nie jest, nauczyciele mnie złapali, po 5 minutach się ocknęłam
- Całe szczęście - odetchnąłem z ulgą
- Wiesz co z Emmą? - spytała
- Jedyne co wiem, to że przewieźli ją do szpitala. Jest na obserwacji
- Mam nadzieję, że to nic poważnego. Nie wierzę, że ktoś zrobił takie świństwo
- Ja też - westchnąłem
- Widzę, że oboje mamy zepsuty bal
- Niestety - zaśmiałem się - Będzie dobrze... A o czym rozmawiałaś z Simonem?
- Nic ważnego, może kiedyś ci powiem
Nagle podbiegła do nas jakaś dziewczyna
- Jorge i Hope? - spytała
- Tak
- Nauczyciele każą wam iść do ich pokoju, chcą z wami porozmawiać
No to ciekawe co zrobiliśmy...

___________________________________________________________________
Hejka!
Ostatnio były niby te 4 kom, chodź właściwie były od 2 osób,
ale już niech wam będzie
Macie ten rozdział :p
Chodź i tak jest daremny
Ostatnio dużo tych nauczycieli w rozdziałach XD
Nwm czemu, tak jakoś wychodzi
Powoli nie mam weny
Nie wiem czy będzie ten drugi sezon
I niespodzianka
Zapraszam do zakładki bohaterowie
Zrobiłam ją bo wiem, że chcieliście zobaczyć jak kto wygląda,
więc zajrzyjcie i zostawcie po sobie ślad
3 kom - next
DomiNika

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jestem ON już pojechał, więc heeej!
      Rozdział jak zawsze przecudowny!
      I dla mnie. Po raz kolejny dziękuję ;**
      Ej noo... Ja chcę Simpe! <33
      Czekam na next, który pojutrze bd ;DD
      Dobra nieprzedłużam.
      Koffam cię miśka. Do napisania.
      Nuśka x.x

      Usuń
  2. Ej no myślałam że Hope zgodzi się być z Simonem...
    Oni mają być razem jasne?! ( tak to groźba ♡♡♡ )
    Claudia przesadziła... żeby tak od razu ją uderzyć. .?
    Ciekawe czego nauczyciele chcą od Jorge i Hope..
    Czekam na next i pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń