Translate

piątek, 11 marca 2016

Rozdział 14 [Pocałunek]


Załóż słuchawki i wyluzuj... Nie ty jedna straciłaś to,
na czym ci zależało

Hope
Bez słowa zostawiłam przyjaciółkę samą i poszłam do najbliższego stolika. Mam tego dość. Simonowi podoba się Claudia, mi podoba się Simon, a ja podobam się Alanowi! Nie chciałam żeby tak wyszło. Boję się, że złamię mu serce. Plotki mówią, że chłopak będzie chciał mnie dziś spytać o chodzenie i pocałować. A ja? Zrobię z siebie i z niego debila bo on mi się nie podoba. Bardzo mi go szkoda, bo to nie on zawinił. Po prostu ja zakochałam się w niewłaściwej osobie w niewłaściwym czasie...
- Szukałem cię - szybko się odwróciłam
- Alan, wystraszyłeś mnie - złapałam się za serce
- Przepraszam, nie chciałem - powiedział cicho jakby bał się mnie urazić, to bardzo mnie bolało
- Nic się nie stało - powiedziałam szybko - Może pójdziemy zatańczyć?
- To ja chyba powinienem cię o to spytać - zdziwił się
- Dobrze... A więc Alan, co się stało? - westchnęłam
Już nie jest mi go szkoda. Jedyne co robi to patrzy na stereotypy. Czemu dziewczyna nie może poprosić chłopaka o taniec? Wkurza mnie taki tok myślenia
- Nie rozumiem - powiedział a ja wykonałam facepalma, on w ogóle myśli?
Zirytowana wskazałam na parkiet, a on dalej nie wiedział o co chodzi! Zostawiłam go samego i poszłam do Emmy
- Chodź na słówko - pociągnęłam ją do kąta
- Co się stało? - zdziwiła się
- Przyjście tutaj z Alanem to najgorsze co mogłam zrobić!
- Dlaczego?
Opowiedziałam jej zaistniałą sytuację a ona zaczęła się śmiać
- Wiesz co, myślałam że mnie zrozumiesz a ty się śmiejesz, myślałam że jesteś inna - prychnęłam i wyszłam z budynku
Usiadłam na pobliskim murku, po chwili poczułam rękę na swoim ramieniu. Wzdrygnęłam się, obok mnie usiadł nie kto inny jak Simon. Super, jeszcze jego tylko brakowało...
- Hej, widziałem że kłóciłaś się z Emmą. Chciałem spytać czy wszystko okej...
- A wygląda na to żeby było wszystko okej? - mruknęłam - Odpowiedz sobie
- Czemu jesteś taka oschła... Nic nie zrobiłem
- Idź do tej twojej laluni chce pobyć sama
- Ty jesteś zazdrosna? - zdziwił się
- Nie, ale wkurza mnie to że każdy jest taki szczęśliwy tylko nie ja
- Nie rozumiem
- Wszystko się schrzaniło gdy przyjechałeś. Miałam super życie a ty się w nie wepchnąłeś
- Hope nie mów tak...
- Zostaw mnie... idę do Emmy, muszę się z nią pogodzić
- Muszę ci coś powiedzieć
- Co znowu? - zatrzymałam się
Chłopak wstał i zbliżył się do mnie
- Musisz być taka? - spytał i namiętnie mnie pocałował

Emma
Boli mnie to, że tak potraktowałam Hope. Nie wiedziałam że bierze to wszystko na poważnie, zawsze robiła sobie z tego żarty. Na dodatek nie ma jej od dłuższego czasu. Widziałam, że Simon za nią poszedł, może rozmawiają? Nagle poczułam jak ktoś obejmuje mnie od tyłu
- Hej - mruknął mi do ucha Jorge - Zatańczymy? - zwinnie się odwróciłam
- Nie mam humoru - westchnęłam - Pokłóciłam się z Hope
- Na pewno się pogodzicie, chyba nie chcesz stracić przez nią świetnego wieczoru?
- Nie...
- No więc właśnie - powiedział i pociągnął mnie na parkiet
Zaczęliśmy tańczyć. Bawiłam się świetnie i szczerze, nie podejrzewałabym że Jorge tak świetnie tańczy. Nagle zgasły wszystkie światła i muzyka ucichła. Usłyszałam piski, nagle dostałam czymś ciężkim w głowę
- Emma! - krzyk Jorge to ostatnie co usłyszałam
Zemdlałam...
___________________________________________________________________________
Jest kolejny rozdział :D
Szczerze nawet mi się podoba
Trochę się dzieje ^^
Piszcie co sądzicie
Pytanka
1.  Kto uderzył Emmę?
2. Jak zareaguje Hope na pocałunek z Simonem?
3. Hope usłyszy co dzieje się na sali balowej?
Przypominam że jutro zmieniam link na: hiostoriahopeiemmy.blogspot.com
3 kom - next
DomiNika :**

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Aaaaaa.... OMG! Co to się dzieje...
      Simpe <33 W końcu besos!
      Co to jest w ogóle...
      Będą parą ja to wiem!
      Jezuu.. Biedna Emm...
      Kto jej to zrobił do cholery?!
      Czekam ma next misia ;**
      Nuśka x.x

      Usuń
  2. Tak tak tak!. Jest next!.
    I to jaki boski *-*
    Cholercia ile się dzieje...
    Alan to Debil xd ale co tam lubię debili
    Simon I Hope dhhdbhdjxhdh moi kochani ♡♡♡
    Mam tylko nadzieje ze Simon pocałował ją bo coś do niej czuje a nie dla żartu ;-;
    Biedna by się załamała ...
    Co z Emmą?!. Chce next!. Chce wiedzieć co się tam dzieje *-*
    1. Nie mam pojęcia...
    2. Mam nadzieje ze będą razem ^^
    3. Chyba tak...
    Czekam na next misia ♡

    OdpowiedzUsuń