Translate

sobota, 13 lutego 2016

Czyli... To koniec


Odchodzę z bloga...I już nie wrócę
Tak, to prawda. Już nie wrócę na bloga. Pewnie jesteście ciekawi co jest tym spowodowane. To było dla mnie cudowne przeżycie, pewna przygoda. Niestety wszystko się kończy. Przestałam lubić Violettę, mam nowego idola... pisanie tych historii było cudowne. Nie przypuszczałabym że tyle osób będzie mnie czytać. Że ten blog będzie miał tyle wyświetleń. Brakuje mi czasu na to wszystko, na dodatek... Nie mam już takich chęci. Zaczynam pisać z przymusu, brak mi pomysłów. A chyba nie o to chodzi w tym wszystkim....

Dziękuję...
Nuśka Ponte i NataliaPonte - Byłyście pierwszymi czytelniczkami tego bloga. Wcześniej miałam jeszcze 3 blogi, czytała go jedynie moja przyjaciółka. Kiedy zobaczyłam że ktoś skomentował jeden z rozdziałów tutaj zaczęłam skakać ze szczęścia. Jeszcze bardziej zdziwiło mnie że skomentowały dwie osoby! Kochane, jesteście cudowne. To dzięki wam tyle czasu pisałam, wspierałyście mnie zawsze. Od początku...
Nie potrafię wyrazić słowami jak bardzo jestem wam wdzięczna. Jesteście bardzo kreatywne i utalentowane, życzę wam jak największych sukcesów

Klaudia Jabłońska i Diecesca- Naxi opowiadania - Wam również z całego serca dziękuję. Jeśli dobrze pamiętam Klaudia była trzecią czytelniczką mojego bloga. Wy również wspierałyście mnie, czytałyście tego bloga i nie opuściłyście mnie do samego końca. Jestem wam bardzo wdzięczna

Natalia Vidal i NataliaNaty292 - Kochane wy moje... No właściwie z jedną jestem pokłócona ale podziękowania się należą. Bardzo dziękuję za wsparcie, również jesteście tu długo. NataliaNaty292 czasem nie chciała mi komentować tylko jak już musiałam ją zmuszać, ale Natalia Vidal komentowała z własnej woli i wchodziła tutaj. Dziękuję <33

Dziękuję wszystkim czytającym mojego bloga, którzy czytali go kiedyś, czytają go dziś. Nie obrażajcie się jeśli kogoś pominęłam. Szczerze gdy to piszę po prostu ryczę. Jesteście wszystkie cudowne, utalentowane. Do teraz sądzę że jestem beztalenciem, ale wy i tak mówicie że tak nie jest co dawało mi siłę do pisania <3

Dziękuję też Pannie Martin, Nutce które są tu dość od niedawna ale również były przy mnie <3

Ostatnie chwile...
Nie będzie już więcej postów. Jeśli macie pytania, możecie je tu zadać. Jeśli chodzi o fabułę to również możecie zadawać pytania. Np. co będzie z Fran :D
Ostatni raz wszystkim wam dziękuję. Za wszystko...

DomiNika


4 komentarze:

  1. Co jak to ??
    Powiedz ze to nie prawda ! Że nie pfejfziesz z blogera xd. Będziesz czytac i komentowac blogi o fabule violettowej
    Ze będziesz nas wspierać i ze będziesz dziekuje za wszystko za to ze mnie tu wypisalas

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam łzy w oczach.
    Nie wiem naprawdę co mam napisać.
    Dzięki tobie całą noc będę ryczeć.
    Ja również ci dziękuję kochanie ;*
    Będziesz jeszcze komentowała nasze blogi?
    Kochanie... Nie marnuj talentu.
    Jakbyś pisała jakiegoś bloga to zapraszaj.
    Na każde twoje dzieło wejdę z przyjemnością.
    Do napisania bąbelku ;**
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu?
    Czemu wszystkie fajne osoby odchodzą?
    Jak ja kochałam twoją historie..
    Codziennie wchodziłam i sprawdzałam czy czegoś nie dodałas. Jak tylko zobaczyłam pierwsze słowa w tym poście pomyślałam "błagam żeby to nie była prawda". Jak ja się teraz dowiem co się stało z Naty i Maxim? ;-; no jak?!
    Ehh no ale trudno ;-; skoro nie masz już weny to nic na tonie mogę poradzić ;-; jak być pisała o czymś innym to zapraszaj ;*
    A odwiedzisz mój blog jeszcze czasami? ;-; smutno będzie bez ciebie ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu?
    Czemu wszystkie fajne osoby odchodzą?
    Jak ja kochałam twoją historie..
    Codziennie wchodziłam i sprawdzałam czy czegoś nie dodałas. Jak tylko zobaczyłam pierwsze słowa w tym poście pomyślałam "błagam żeby to nie była prawda". Jak ja się teraz dowiem co się stało z Naty i Maxim? ;-; no jak?!
    Ehh no ale trudno ;-; skoro nie masz już weny to nic na tonie mogę poradzić ;-; jak być pisała o czymś innym to zapraszaj ;*
    A odwiedzisz mój blog jeszcze czasami? ;-; smutno będzie bez ciebie ♡

    OdpowiedzUsuń