Translate

sobota, 27 lutego 2016

Rozdział 8 [Miłość]


Nie mów nic. Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości

Dedykacja dla: Nuśki Ponte i NataliiPonte 

Emma
- Nie wiem co powiedzieć... - zaśmiałam się
- Po prostu się zgódź - złapał mnie za rękę
- Dobrze, zgadzam się! - pisnęłam i rzuciłam się na szyję mojego nowego chłopaka
- Nawet nie wiesz jak się cieszę - uśmiechnął się - Podkochiwałem się w tobie od dawna, ale bałem się wyznać uczuć... Jesteś cudowna
- Nie musiałeś się bać, zresztą miałam tak samo 
- Ostatnio słyszałem że byłaś z Simonem, wtedy straciłem nadzieję na odwzajemnienie mojej miłości. Teraz czuję się jakbym miał skrzydła i potrafił latać
- Też się tak czuję - głos mi zadrżał - Ale... 
- Co się stało? - posmutniał
- Nie przeszkadza ci że przyjaźnię się z Hope?
- To bardzo miła dziewczyna, chętnie się z nią zaprzyjaźnię
- To dobrze - uśmiechnęłam się - Z kim ty się w ogóle przyjaźnisz?
- Z Olivierem i Simonem
Wszystko mignęło mi przed oczami

*- Jesteś zła? - powiedziałam smutno - Nie wiedziałam że ci się podoba...
- Nie podoba! - krzyknęła - Nienawidzę go, wiedziałaś o tym
- Posłuchaj...
- Nie! On jest jak reszta! - krzyczała - Jedyne co chce to pośmiać się z bólu innej osoby! - mówiła takim głosem, że myślałam iż zaraz się rozpłacze
- Tak cię zranił?
- Chciał - po jej policzku spłynęła łza? Hope płacze?!
- Przykro mi... - mocno ją przytuliłam

- Z Wiktorem i Simonem? - głos mi zadrżał
- Coś nie tak?
- Oni chcieli ją zranić! - krzyknęłam - Przez nich płakała!
- O co ci chodzi? Nie rozumiem...
- Nic nie rozumiesz?! Mógłbyś nie kłamać! - zaczęłam płakać
Przerażony chłopak mocno mnie przytulił. Wyjęłam z kieszeni telefon i pokazałam mu screeny które wysłała mi Hope. Screeny rozmowy Simona z Olivierem...

**18:19
Od: Simon
Do: Olivier
Stary, rodzice mi powiedzieli że dziś idziemy do domu Hope. Jest okazja żeby się pośmiać

19:22
Od: Olivier
Do: Simon
Ale siara, chociaż... może być beka. Udaj że ją kochasz, spróbuj pocałować. Jutro na oczach całej klasy z nią zerwij

19:23
Od: Simon
Do: Olivier
Niezły plan, no problemo, zaraz się za to zabiorę

19:25
Od: Olivier
Do: Simon
Jesteś niezły koleś Simon, fajnie że będziesz chodził do naszej klasy. Powo z Hope

- Kiedy to było? - spytał chłopak
- Dzień po przyjeździe Simona, to screeny z jego telefonu gdy Hope go przyłapała...
- Nie miałem pojęcia - westchnął - Zadzwonię do niego w domu, wszystko wyjaśnię. Dobrze?
- Dziękuję - mocno go przytuliłam - Już się bałam że chcesz mnie zranić
- Nie potrafiłbym Emmo, kocham cię - powiedział i namiętnie mnie pocałował


* -  część rozdziału 5
** - część rozdziału 2 [Oszustwo]
_______________________________________________________________
Macie taki krótki nudny rozdział na dobranoc
Na pewno po tej nudzie szybko zaśniecie haha xdd
Dziś tylko perspektywa Emmy, następnym razem będzie Hope obiecuję xd
Widzę że jednak polubiliście Jorge :D Pls nie mylić z Violettą
Po prostu spoko imie xdd 
Nwm... Jorgemma? Może być xd
4 kom - next
DomiNika :*


5 komentarzy:

  1. Mam być numero Uno do jutra ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lub za 2
      boże zapomniałam o takim boskim rozdziale jak ja mogłam ?
      nie wiem
      to tak wciąga tyle akcji
      dziękuje za dedyk i z niecierpliwością czekam na nexta
      u mnie 20 opublikowana z pytaniem do cb ..
      prosze o odpowiedz..
      Skoro to 4 kom to dawaj nexta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  2. Wybacz, że nie skomentowałam wcziraj ;**
    Jorgmma <33
    Dopiero teraz się skapłam ^^
    Leon ma w rzeczywistości na imię Jorge.
    Idiotka ze mnie! ;33
    Boże mam teraz taką zrytą psichike.
    Wiesz przez kogo ^^
    A do tego przeczytałam rozdział 18+.
    Na blogu o Jeleni...
    Jezu nie wiesz jakie dzisiaj mam odpały.
    A do tego ten cudowny rozdział.
    I Lusia przede mną xdd
    Głowa mnie boli. Musze wypić melise xdd
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry ^^
    Hmmm Jorgemma...fajnie brzmi xd
    Może Jorge przemówi do rozsądku Simonowi...
    No mam nadzieje ze nie jest taki jak on i nie zrobi Emmy
    Co z tego ze jest tylko z perspektywy Emmy? Jest równie cudowny jak każdy ♡
    Szczerze to gdybyś pisała po jednym zdaniu na miesiąc to i tak bym czytała xd
    Ja chce juz Simona, Hope i bal *-*
    Po prostu nie mogę się doczekać *-*
    Czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. wyslij w jakiej formie chcesz ;*
    wazne bys mi dała..
    a i jak pisałas kom była 13;46 u mnie na blogerze a opublikowałam u cb opublikowałam o 12;36 xdd ;D

    OdpowiedzUsuń