Translate

czwartek, 11 lutego 2016

One part The End

Strach... Co to takiego? Wiele osób zadaje sobie te pytanie. Niektórzy mówią, że najgorszym strachem jest dla nich zasypianie przy zgaszonym świetle. Inni boją się pająków. Ja jednak mówię inaczej. Mówię że ci którzy tak sądzą nie znają życia, ani nigdy strachu nie zaznali. 
Czym jest w takim razie strach?
Prawdziwy strach, to uczucie które panuje nad nami w chwili stracenia bliskiej osoby, samotności. 
Czy nie chodzi ci czasem o depresje?
Strach a depresja to dwie różne rzeczy. Nie można ich mieszać, strach jest chwilowy. Gdy jednak narasta, trwa długo, pojawia się choroba. Choroba ta przekonuje nas do niskiej samooceny, podpowiada ,,jesteś nikim, nie masz sensu żyć''. Doprowadza nad do śmierci. 
Nie wiedziałam, to straszne...
Nikomu tego nie życzę. Sam to przeszedłem
Jak to? Myślałam, że jesteś taki jak ja, taki jak każdy?
Nie jestem, nie byłem i nie będę. To panuje nade mną cały czas
Opowiedz mi o tym
Brakuje mi już sił
Ulży ci. Po prostu mi zaufaj
Ufałem wielu ludziom, to doprowadziło mnie do tego czym jestem teraz
Kim jesteś?
Potworem, mam chęć zabicia siebie jak i wszystkich wokół siebie
Co?! Nie zbliżaj się do mnie!
Wiedziałem że tak zareagujesz. Wszyscy reagują
Przepraszam, nie chciałam cię ranić
To nic, ranisz jak wszyscy.
Nie chciałam
Każdy tak mówi, po to żeby wbić ci nóż w plecy,  zostawić cię
Przecież wrócili
Wracali, po to żeby mnie dobić
Odeszli?
Na zawsze
Już nie wrócili?
Raz wrócili, wykopali mi miejsce na trumnę
Nie rozumiem...
Nikt nie rozumie
Dlaczego nikt ci nie pomoże?
Bo każdy się boi
Czego się boi?
Że zostanie kimś takim jak ja
To straszne
Jestem na wykończeniu
Nie mów tak
Dopiero teraz wiesz jak to boli. 
Wiem? Jak?
Jesteś przy śmierci bliskiej osoby
Umierasz?
Od dawna, jednak tego nie zauważyłaś
Nie potrafiłam
Teraz już potrafisz
Mogę być z siebie dumna?
Nie, dumna będziesz gdy pomożesz komuś takiemu jak ja
Mogę ci pomóc?
Na mnie za późno. Żegnaj
Nie odchodź....  

2 komentarze:

  1. Łał... Po prostu łał
    Nawet nie masz pojęcia jak zazdroszczę Ci talentu
    Ja nigdy nie umiałbym napisać czegoś takiego
    Os jest na prawdę śliczny, wzruszający..taki.. delikatny (?)
    Okropnie mi się podoba ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku kochanie..
    Mam łzy w oczach..
    Nata nie płacz. Nie płacz..
    Os cudowny ;**
    Taki.. Idealny.
    Takie zazdro talentu <33
    Kocham misia ;**
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń