Translate

wtorek, 19 stycznia 2016

Rozdział 2


Maxi
Myślałem że mnie coś zaraz rozwali. Serio, to dlatego mnie nie lubi? Bo podoba jej się Felipe?! Przecież on wygląda jak gówniarz z blond włoskami. Może ją to kręci... A gdyby tak przefarbować włosy... Nie no Maxi ogar o czym ty myślisz! Ktoś musiałby ją podpytać co o mnie sądzi, tylko kto, no bo Fran nie poproszę! Ta jędza zaraz by jej wszystko wygadała. Chyba Diego jest jej dość bliski, w końcu to jej kuzyn, a traktuje ją jak siostrę. W końcu jesteśmy kumplami więc nie powinno być problemu
- Diego... Jest taka sprawa - zacząłem a on wywrócił oczami
- Znowu? - westchnął
- Chodzi o Naty, mógłbyś ją wypytać czemu mnie tak nie lubi?
- Niby po co? - spytał
- Zgadnij
- Aaa czyli przyznajesz że moja kuzynka ci się podoba? - zaczął się śmiać - Maxi się zakochał!
- Zamknij pysk i gadaj czy ją wypytasz
- Dobra, bez spiny - wyszczerzył się i już chciał odejść ale go zatrzymałem
- Pamiętaj,  ani słówka Fran
- Ale to moja dziewczyna! Nie mamy przed sobą tajemnic...
- Jesteście razem 5 minut, na dodatek to moja tajemnica, a nie twoja
- Ohhh kurde... No dobra

Diego
Posłusznie niczym piesek podszedłem do mojej kuzynki
- Hejka - uśmiechnąłem się 
- Yyy cześć? 
- Mam do ciebie pytanie
- No mów - zaśmiała się
- No bo patrz. Ty jesteś moją kuzynką, a Maxi to mój przyjaciel. A nie chcę żebyście się kłócili, no więc czemu nie lubisz Maxiego? - spytałem i zacząłem się śmiać z miny Naty



- Co cię to obchodzi? 
- No bo ja nie chcę żebyście się nie lubili
- Diego, to moja sprawa - uśmiechnęła się i się odwróciła ale ją przytrzymałem
- Proszę powiesz!
- No dobra.... - spuściła głowę - Ale nikomu nie powiesz?
- Ja go lubię, ale po prostu wkurza mnie jego znajomość z Matyldą
- Z Matyldą? - zdziwiłem się
- To ta ładna blondynka  z przeciwnej klasy - wskazała na dziewczynę stojącą parę metrów dalej
- Aaa ta Matylda, spokojnie oni nie są razem - zaśmiałem się - Maxi jej nawet nie lub... Czekaj, dlaczego ona cię wkurza?
- Nie ważne - powiedziała i odeszła

Naty
Nie powiedziałam Diego wszystkiego. Jaka jest prawda? Jestem szaleńczo zakochana w Maxim, ale nie chcę tego okazywać. Mój ostatni chłopak zranił mnie, nie chcę żeby to się powtórzyło. Wolę trzymać się od Maxiego z daleka, żeby nie doszło do czegoś więcej.
Szłam przed siebie, kiedy na kogoś wpadłam
- Eee... przepraszam - powiedziałam szybko, gdy podniosłam głowę zobaczyłam że to Maxi
- Nie, spokojnie to moja wina - zaśmiał się
- Uważaj jak łazisz - warknęłam
- Czy ty zawsze musisz mnie obrażać?
- Hmmm... Daj mi pomyśleć. TAK
- A powiesz mi chociaż dlaczego?
- Bo to ty
- I co jest we mnie takiego złego
- Wszystko, po co ci to przesłuchanie?
- Po nic
- Czyli już sobie zakodowałeś że cię nienawidzę?
- Tak, zrozumiałem - powiedział i odszedł zasmucony
Odwróciłam się na pięcie z uśmiechem, ale... Ja tak nie potrafię
- Maxi czekaj! - krzyknęłam i odwróciłam się
- Tak? - spytał z iskierką nadziei w głosie
Kocham cię
- Nie zbliżaj się już do mnie

______________________________________________________________________
Jest next :D Ostatnio znowu spada ilość komentarzy :(
No ale jest next :/
4 komentarze - next
Jeśli ktoś chce dedykacje niech pisze
DomiNika

4 komentarze:

  1. Cudowny
    Fran kocha Diego A chce się od niego trzymać z daleka
    Czekam z niecierpliwością na next

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział cudny <3
    jak zawsze
    kocham tą historie
    Maxiu łącznik pomiedzy swiatami
    xddddd
    ciekawe co zrobi z tymi informacjami
    czuje ze Nata sie dowie
    i będzie sie działo
    szantaż Fran ..
    czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział cudownyyy!
    Jak zawsze zresztą
    Niech Fran się przełamie i
    powie Diego co do niego czuje
    Albo wiesz? Niech będzie na odwrót
    Tak jak Natalia kocham
    tą historię
    Niech Naty się w końcu zmieni.
    Nie chce ,żeby była złą
    Czekam na Next!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Tak to ja..
    Ta idiotka, która jest zawsze na końcu.
    Ugh... Ale cii...
    Gdhhdjdndjdmndjdk <3
    Nie wiem co powiedzieć.
    Mmmm.. Moja Franka.
    Taka niegrzeczna...
    Diego biedaczysko moje...
    A Maxiu taki zakochany...
    Naty niech się zmieni... Kiedyś ;**
    Omomom.... Czekam na next.
    Aaaa niech pojawi się szybko!
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń