Translate

sobota, 30 stycznia 2016

Ważna notka!

Cześć... Jak już zauważyliście po tytule chodzi o ważną dla mnie sprawę. SPOKOJNIE NIE ODCHODZĘ
Znaczy na razie...
Chodzi o to, że ostatnio spada ilość komentarzy i wyświetleń :(
Więc postanowiłam zrobić radykalną zmianę
Nazwa bloga zmienia się na Naxi te amo. Linka nie zmieniam żeby wam nie mylić, ale blog zmienia się na Naxi
Historia zostaje jednak mam troszkę roboty. Czemu? Bo rozdział od 1 do 4 muszę pozmieniać.
Naxi zamienia się miejscem z Diecescą, czyli jak np. Naty była niemiła to Naty będzie Fran
Nie wiem czy coś z tego rozumiecie xd treści nie zmieniam tylko nazwy imion, efekt możecie już zobaczyć. Wejdźcie sobie na rozdziały to może coś zrozumiecie :p. To chyba tyle, dziękuję za uwage
DomiNika

2 komentarze:

  1. Misiek ja kocham diecesce i tę historie
    czuje ze zmieniasz na naxi ale nie z własnej 100%woli
    bo statystyki spDAJĄ
    ake mi tez ... dlatego dla cb na pocieszenie robie u sb wiecej diecesci
    Dobrze twoja decyzja
    czekam na zmiany ...
    zapraszam na 18 dla cb daje diecesce

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz już kumam!
    Głupia Nuśka wcześniej tego nie przeczytała.
    Z jednej strony cieszę się, ze to naxi ale...
    Kurczę kocham też Diecesce.
    Mam mega zajebisty duży plakat z Diego <33
    Czekam na next, kochanie.
    Zapraszam do mn. Tam niespodzianka dla cb <33
    Nuśka x.x

    OdpowiedzUsuń